Accesul pe site-ul adaptco.ro (denumit în continuare site-ul) în vederea efectuării unei comenzi sau în vederea înscrierii la evenimente este permis oricărei persoane fizice sau juridice (denumită în continuare Client), care respectă prezenții Termeni și condiții.
În vederea finalizării cu succes a procedurii de cumpărare sau de înscriere la evenimente, Clientul își asumă obligația de a furniza informațiile care îi sunt solicitate și de a completa toate câmpurile în mod adecvat, complet, corect și real, așa cum acestea apar specificate în cuprinsul documentului de identitate.
Site-ul poate fi utilizat de către clienți doar pentru vizionare, comandă, plată, înscriere la evenimente sau serviciile noastre. Site-ul nostru nu poate fi utilizat pentru a se face vreo plată ilegală, frauduloasă, pentru a se posta sau transmite vreun material cu conținut defăimător, amenințător, obscen, indecent, instigator și altele asemenea. Ne rezervăm dreptul de a nu permite postarea și/sau de a șterge imediat și fără vreo notificare prealabilă orice comentariu de pe site care conține un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să ne aducă un prejudiciu de imagine și/sau să ne creeze o stare de disconfort, nouă sau clienților și vizitatorilor.
Plata. Facturare
Prețurile afișate pe site, la fiecare produs în parte, includ TVA, conform legislației în vigoare. Plata se poate face prin oricare dintre următoarele modalități:
Online cu cardul prin: NETOPIA PAYMENT
Urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.
Nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.
Politica de livrare a serviciilor (modalitati de livrare si termen)
După efectuarea platii, utilizatorul va primi din partea adaptco.ro un mesaj de confirmare si un link de inscriere pe grup. În cazul în care nu ve-ți primit acest link in termen de 3 zile lucratoare vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: office@adaptco.ro
După fiecare plata inregistrata, Organizatorul comunica clientului prin email factura fiscala.
Politica de retur a serviciilor (modalitati si termn de retur)
Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Clientul care a achiziționat online produse / servicii comercializate pe site-ul adaptco.ro poate cere restituirea prețului în cazul în care sunt nemulțumiți de program pe perioada fiecarui curs in parte (durata este afisata pe site, la fiecare serviciu in parte).
Garantia nu opereaza dupa trecerea celor 4 zile de curs.
Pentru returnarea unui produs/serviciu trebuie sa anuntati in scris pe adresa de email office@adaptco.ro
Restituirea garantiei se va face in termen de maxim 30 de zile de la data solicitarii ei.
Prelucrarea datelor cu caracetr personal
INIA SOLUTIONS EVENTS SRL respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001, pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Scopul pentru care solicităm Clientului furnizarea de date personale: pentru a face posibilă livrarea bunurilor comandate, confirmarea Comenzii, informarea Clienților privind stadiul Comenzii, oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate, evaluarea bunurilor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a bunurilor și serviciilor, de marketing, publicitate, de dezvoltare, de cercetare de piață, statistică, monitorizare a vânzărilor și comportamentul Clienților, administrative, de media și altele asemenea.
Prin acceptarea prezenților Termeni și condiții, Clientul declară că este de acord ca datele sale personale să fie incluse în baza noastră de date și își dă în mod expres acordul ca datele sale personale furnizate să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat de către INIA SOLUTIONS EVENTS SRL și colaboratorii/afiliații săi, dar și să fie cedate/transferate afiliaților săi precum și altor entități din țară sau străinătate, în baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora.
Pe baza unei cereri scrise semnate și expediate către INIA SOLUTIONS EVENTS SRL, la adresa: Str. maior Coravu, nr 17-23, BlC6, scara B, et 6 ap 31 sector 2, vă puteți exercita în mod gratuit dreptul la o solicitare pe an privind confirmarea faptului că datele personale sunt sau nu prelucrate. De asemenea, puteți solicita în scris, la aceeași adresă: rectificarea, actualizarea, blocarea sau șetrgerea datelor a cărăr prelucrare nu este conformă cu dispozițiile legale, transformarea în date anonime a adatelor a căror prelucrare nu este conformă cu dispozițiile legale, notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele, dacă aceasta nu este imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Informațiile privind datele cu caracter personal ale clientului pot fi transmise către Parchet, Poliție, instanțele de judecată și altor organe abilitate ale Statului, în baza solicitării acestora și în limitele prevăzute de lege.
Date firma:
Nume firmă | INIA SOLUTIONS EVENTS SRL |
Cod Unic de Înregistrare | 38011732 |
Nr. Înmatriculare | J40/13282/2017 |
EUID | ROONRC.J40/13282/2017 |